Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου ΄΄Κλασικό-Επίκουρος΄΄,
πολλοί από εσάς ίσως με γνωρίζετε ως όνομα από βιβλία των εκδόσεων ΠΑΤΑΚΗ, άλλοι από τα φοιτητικά χρόνια ως συμφοιτητή, κάποιοι επειδή ήμουν  δάσκαλός σας όταν προετοιμαζόσαστε για τις πανελλαδικές εξετάσεις και φοιτούσατε στα Φροντιστήρια του Κέντρου της Αθήνας (Απολλώνιο, Αριστοτέλειο, Παιδεία) την περίοδο 1977-1980, άλλοι γιατί μαζί μοιραστήκαμε  τα 26 χρόνια της παρουσίας μου στη δημόσια εκπαίδευση είτε με την ιδιότητα του  συναδέλφου είτε του δασκάλου σας σε σχολεία του  πανέμορφου νομού Έβρου, της γοητευτικής αρκαδικής γης και της ΄΄χρυσοφόρου΄΄ λόγω πορτοκαλιών Αργολίδας· κάποιοι ακόμη λόγω της 35 χρονης συνεργασίας μου με τις εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ (ένα σημαντικό κεφάλαιο της ζωής μου).... Είμαι ο φιλόλογος ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΑΡΡΗΣ. Έδρα διαμονής και δραστηριότητάς μου είναι η πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας, το μαγευτικό Ναύπλιο (σημειωτέον, είμαι Αρκάς).
Τον περσινό Ιούνιο (2010) αποφάσισα να εγκαταλείψω το δημόσιο σχολείο (τους λόγους θα τους αναφέρω σε άλλη παρέμβασή μου) και τη σιγουριά των 1500 περίπου ευρώ (τότε) και να ασχοληθώ  με την πολυαγαπημένη μου δραστηριότητα,  το συγγραφικό έργο,  αλλά και αυτό που  εξακολουθεί να με παθιάζει, το διδακτικό έργο,  αλλά ως ιδιώτης πλέον (φροντιστήριο Δ.Ε ΄΄ΑΜΙΛΛΑ΄΄).  
Το ιστολόγιο το βάφτισα ΄΄κλασικό΄΄ όχι μόνο γιατί είμαι πτυχιούχος του κλασικού τμήματος της Φιλοσοφικής Αθηνών αλλά και επειδή στοχεύω στην προσφορά υλικού κυρίως στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών και των Λατινικών.  Το όνομα το συμπλήρωσα με το ΄΄επίκουρος΄΄, που δεν έχει φιλοσοφικό περιεχόμενο (η σχέση μου με τη φιλοσοφία είναι άριστη), αλλά δηλώνει τον ρόλο της προσπάθειάς μου (= βοηθός).
Με την προσδοκία ότι μέσω της ιστοσελίδας αυτής θα καταθέσω την πολύχρονη εμπειρία μου και θα προσφέρω στον συνάδελφο και κυρίως στον μαθητή υλικό που θα τον βοηθήσει στην επίπονη προσπάθεια που καταβάλλει, ξεκινώ από σήμερα τα πρώτα δειλά βήματα στον χώρο αυτό. Ευελπιστώ σε μια γόνιμη και εποικοδομητική κριτική εκ μέρους σας για τη βελτίωση και ευόδωση του εγχειρήματός μου.
Ευχαριστώ θερμά τους δικούς μου ανθρώπους που στηρίζουν συνεχώς τις προσπάθειές μου και ιδιαίτερα τον γιο μου, που με τις γνώσεις του (ηλεκτρολόγος-μηχανικός) οδηγεί τα βήματά μου στα μονοπάτια της ψηφιακής τεχνολογίας.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα κ.Σαρρή,
    λέγομαι Γιώργος Προύσαλης κι είμαι ο διευθυντής του 4ου ΓΕΛ Ρεθύμνου.
    Χτες αγόρασα την εξαιρετική Συστηματική Θεματογραφία σας στα πλαίσια της προετοιμασίας μου για τη νέα χρονιά.Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν με κάποιο τρόπο θα μπορούσα να την έχω και σε ηλεκτρονική μορφή λόγω της ενδεχόμενης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που θα απαιτήσουν οι ιδιόμορφες συνθήκες που διαμορφώνονται.
    Θα χαρώ ιδιαίτερα αν με ενημερώσετε για το συγκεκριμένο θέμα.Σας εύχομαι ολόψυχα καλή και δημιουργική χρονιά.
    Με εκτίμηση,
    Γεώργιος Προύσαλης
    Διευθυντής 4ου ΓΕΛ Ρεθύμνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή